Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

Disculpes!!

Dissabte passat em van acusar de no publicar al blog. Quanta raó!!! Però es que no he parat.

Primer, he canviat de feina. He passat de nou a la Institució de les Lletres Catalanes com a responsable de Comunicació i difusió de les seves activitats. Genial!!! M’encanta el que faig. M’ho passo d’allò més bé i crec que no ho faig malament del tot. El temps dirà.

D’altra banda, a mida que s’apropa el mes de setembre, el tema dels voluntaris de l’Europeu de Beisbol crema més i més. Em sembla increïble que sigui tant difícil aconseguir gent per aquesta tasca. El beisbol a Espanya, i a Catalunya concretament, té visos de desaparèixer d’aquí a un temps. Ni està cuidat per la seva gent ni per les administracions. Tot i que gràcies a internet està aconseguint cert ressó. Com a exemple, un botó: la setmana anterior es van jugar les competicions europees de clubs. El CBS Sant Boi va quedar segon classificat a la Recopa. El FC Barcelona va guanyar la Copa CEB (equivalent a la UEFA del futbol). Alguns mitjans d'internet s'en van assabentar (Noticies.cat, laMalla.net, esportcatalà, web FCBarcelona).

També estava embolicat amb les vacances d’estiu. L’any passat me’n vaig anar amb la RAM a Istambul. Enguany toca la Toscana. Tenim els bitllets (gràcies a Atrapalo), la caseta (gràcies a Agriturismo) i el cotxe de lloguer (gràcies també a Atrapalo). Igual que amb el viatge a Turquia, penjaré una mena de diari de viatge amb fotografies incloses.

A veure si m’hi poso i no trigo un mes en penjar el següent post!