Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

El post 100

Curiosament celebro el centenar de posts del bloc 25 mesos gairebé justos després d’obrir-lo. Va ser parlant sobre el cotxe que m’acaba de comprar. Gastàvem els últims dies de juny del 2006. Durant els 2 mesos següents vaig explicar com la RAM i jo havíem gestat el nostre primer viatge plegats fora de les fronteres catalanes. L’atzar ha volgut que el post que fa número 100 vagi sobre el viatge que començarem dilluns que ve, 4 d’agost. Destí: Amsterdam.


Visitarem la capital dels Països Baixos, país agermanat amb el nostre per alguna estranya circumstància astrològica, durant 6 dies. Ens acompanyaran la meva germana R. i el seu nòvio G. Volem el 4 d’agost a les 9h i 5 minuts amb la companyia Transavia. Tot confirmat. L’hotel serà el Tulip Inn Amsterdam Art. Ja tenim el plànol plegable de la ciutat, la meva germana R. té la guia, hem parlat amb gent que hi ha viscut o que ja l’ha visitat i ho tenim tot preparat: rutes turístiques, pobles a visitar de les afores, mapa del metro, ... Ara falta fer la maleta.


Fotos a la tornada.