Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

He tornat

Bé, de fet no he marxat mai. Però sí que he tingut això una mica oblidat. No ha esta una cosa premeditada. Simplement m'hi han portat les circumstàncies.

Primer de tot, al tornar de vacances no vaig tenir ordinadors a mà per penjar posts sobre l'anada a Amsterdam, Andorra i demés llocs.

Val a dir que jo també em vaig embolicar tot sol a dirigir l'equip junior de l'Hèrcules al Campionat d'Espanya que es va fer a Barcelona per les dates de la Mercè. I dies abans vaig estar a l'organització de la Final Four que també vam acollir a la nostra ciutat.

Després, al tornar a la feina, ens va sobrevenir la retallada als pressupostos del 2008. Amb el conseqüent neguit i replantejament d'obectius i estratègies. Un cop aclarit el 2008 ha calgut preparar el 2009. I no sé què ha estat pitjor.

A sobre, la secretaria ha tingut una criatura (preciosa, pel que es pot deduïr de la baba que li cau a la mare quan en parla) i ha agafat la baixa, com és normal. I fins que no hem trobat una substituta m'ha tocat a mi fer de secre. Total, doble feina i jornades laborals que s'han allargat impepinablement.

Per acabar de rematar-ho tot m'he embolicat amb un tema personal prou important com per no deixar que se m'escapi de les mans.

A més, entremig de tot això he descobert el Facebook i les seves múltiples aplicacions. Brutal.

Ara ja he agafat estabilitat horària, embrenzida i, fins i tot, consciència i constància. Aniré posant cosetes.