Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

Desconnecteu els mòbils...

No fa pas gaire temps quan s'anava a comprar un telèfon mòbil es mirava que tingués tapa o no, que es pogués amagar l'antena o si tenia la pantalla en color. Avui en dia totes aquestes característiques han quedat superades i el que es busca és si l'aparell és capaç de reproduir VGA o MP4, televisió en 3G o rebre emails.

Cada cop els llibres d'instruccions són més gruixuts. Però els fabricants han oblidat dues coses: incloure un manual d'usos i regalar uns auriculars amb l'aparell. Es que si no, no entenc com és possible que encara hi hagi gent que dins els vagons del metro hi entri gent amb el reproductor de música del mòbil encès i sense els auriculars a les orelles. Em sap greu, però no m'interessa escoltar la música d'altris. Em val i em sobra amb la meva pròpia.

Una característica comú a tot aquest tipus d'aparells, els antics d'abans i els moderns d'ara, és que quan el llences a terra des d'una certa distància i amb una força determinada, acaben per trencar-se.