Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

Quina cara fem?

L'altre dia, mentre estava assegut a la barana d'una estació del Metro al carrer Girona cantonada Consell de Cent, una noia va apropar-se'm i em va etzibar: "Perdona, ets en William". Immediatament vaig reaacionar i li vaig dir que no. Pensant-ho millor podia haver rigut una estona si li hagués dit que sí.

Però el que realment em val la pena és el que em va passar pel cap uns minuts després: "Que potser faig cara de William, jo?" A vegades han confós el meu nom amb el de Jordi. Potser també faig cara de dir-me Jordi. Sergi- Jordi tenen certa similitud fonètica, però William... I si realment el nom sí fa la cosa? Seria un bon exercici intentar esbrinar si a tothom "li queda bé" el seu nom amb la seva cara. Fins i tot es podria fer alguna mena de classificació fisiològica segons el nom. O a l'inrevés.

Posats a escollir, m'agradaria fer cara de George (Clooney, més concretament).