Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

Canvis

Tinc un amic que ja fa molt de temps que em diu que hauria de definir una temàtica concreta per al bloc. D'un any ençà crec que han passat prou coses personals com per fer-li cas i donar el pas que em reclama.

No negaré que ja de ben petit m'agradava el món de la comunicació. Però no ha estat fins anys més tard que vaig decidir que la política també m'agradava. I per què no llegir, aprendre, escoltar i opinar sobre totes dues coses? Sense oblidar la política cultural, el que he fet sempre.

Des d'octubre de l'any 2008 formo part d'un grup d'adjudicataris d'habitatges de protecció oficial a Sant Just Desvern que ens hem vist obligats a exercir de lobby vers l'Ajuntament per posar fil a l'agulla a la situació d'stand by que ens va dur la crisi econòmica i, a parer nostre, la mala gestió feta des del consistori. Va resultar l'oportunitat per passar de la teoria a la pràctica.

Ara també ha sorgit la possibilitat d'entrar de ple en el món polític municipal, a Sant Just, la meva ciutat d'adopció i, si tot va bé, la meva futura casa en un anyet i mig. I no he pogut rebutjar-ho.

Per tant, miraré d'anar comentant coses que vagin sorgint, que vagi llegint o que em vagin arribant sota aquesta perspectiva de comunicació i estratègia política. Sense oblidar, com deia, el món de la gestió i la política cultural, alguna que altra curiositat de la feina i algun apunt tecnològic. Recordeu que la Institució de les Lletres Catalanes dòna per molt!