Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

DIARI DE LES ELECCIONS. DIA 1

Ahir dimarts 22 de febrer vaig fer la meva primera entrevista a Ràdio Desvern com a cap de llista de la coalició d'Esquerra i Reagrupament a Sant Just.

Ja havia parlat abans amb la ràdio local, sobretot de temes relacionats amb el desenvolupament de la situació dels pisos de la Illa 2 del Mas Lluí. La deixo tot seguit:




La cosa, crec, va anar prou bé. L'Enric Riba, el conductor del magazine matinal Just a la Fusta, em va demanar 4 apunts sobre mi mateix i per com havia anat el procés de designació.

També es va interessar en els pactes postelectorals. De fet, l'interesssava saber si ens tancàvem a formar Govern amb els 2 partits que el formen actualment i apostàvem, si l'aritmètica ho permet, per formar-ne amb CiU.

Vaig respondre el que crec profundament: els pactes no depenen únicament de l'aritmètica sinó també de la feina que l'altra part estigui disposada a deixar fer i, sobretot, a l'aplicació del programa propi. I sobre això han de ser les eleccions: sobre programes i projectes.

Val a dir que també em va demanar pel nº 2, l'Andreu Gimeno, d'Rcat, amb qui de moment ens entenem força bé i coincidim en molts aspectes. Serà fàcil i agradable treballar amb algú que també vol i deixa treballar.