Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

L'ALTRA CARA DE LA MONEDA

Tot sempre és més fàcil des de la distància. Més còmode. I sobretot en els temps difícils que corren, econòmica i políticament.

Ja deu fer un parell d'anys que col·laboro amb la secció local d'ERC a Sant Just Desvern, gestionant els temes de comunicació, assessorant les regidores en aquest sentit, escrivint articles per a la revista de la secció local i per al Butlletí Municipal i gestionant el web. He vist i aprés coses. Potser no les suficients però sí lo just com per acabar-me de convèncer que es poden canviar coses, si un creu en una idea poderosa, per simple que sigui.

Per això vaig proposar a l'Executiva local del partit que considerés la opció de presentar-me com a cap de llista. Per aportar coses noves i idees fresques, tant a la campanya com al consistori, a l'oposició o al Govern. Després de molts mesos de deliberacions s'ha acceptat la proposta que, ahir mateix, va referendar l'assemblea local. Per tant, seré el candidat de la coalició d'Esquerra i Reagrupament a Sant Just Desvern. El meu número 2, de Reagrupament, serà l'Andreu Gimeno.

El primer que ens caldrà fer serà estar disposats a aprendre molt. M'he de deixar ensenyar per la veu de l'experiència. I, paral·lelament, ens caldrà fer una redistribució de tasques dins la secció local perquè algú haurà d'assumir la feina comunicativa. Els dimecres que no hi hagi futbol és el dia que tenim reunions de l'Executiva local. I els dilluns, reunió de campanya amb els companys de Reagrupament.

És per això que des d'ara i fins al 22 de maig, aquest bloc serà un dietari sobre tot el que es pugui explicar de les reunions de coordinació de l'equip, la pre-campanya i la campanya. Després, ja veurem. Ja veureu que la barra lateral de la dreta ha canviat i he afegit una finestra perquè es puguin llegir els meus Tweets.

La veritat és que em sento molt més còmode treballant a la cuina. Però calia posar fil a l'agulla i era el moment. És engrescador tot i que segurament hauré de fer molts sacrificis. He de canviar el xip. No és el mateix cuinar que posar la cara a la recepta.

I no em vull deixar agrair la gran quantitat de missatges d'ànim que m'han deixat al Facebook. Espero no decebre ningú. Crec que si em mantinc fidel als meus ideals i treballo molt, ho aconseguiré.