Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

De patacades i caigudes

Dissabte vaig veure el partit València - Barça. Hi vaig trobar un ambient hostil, cosa que ja m'esperava. Ara, em va sorprendre una cosa: l'actitud de l'equip valencianista. I no em refereixo a la sorprenent pressió que van exercir molt amunt (l'únic equip que he vist que s'ha atrvit a fer-ho). Em refereixo a les puntades de la seva defensa i als desmais dels seus davanters.

Ara, amb un tipus com en Marchena ja m'ho podia imaginar. Si fos per ell, el València no hagués fet cap falta en tot el partit. Increïble. Van pegar, i molt, i a sobre recriminàven als jugadors culés haver-se deixat caure.

I el mateix, però en sentit invers, amb els seus davanters. D'uns tipus de qualitat com Villa i Silva no m'ho esperava pas. Quantes piscines van arribar a simular!!! Per Déu!!! Si semblava que els matàven!!!

Tot i així, encara n'hi ha que els fa mal el coll de tant mirar amunt per trobar-nos a la classificació.