Arxiu d'articles

Etiquetes

Passa al contingut principal

Hiperactiu

L'altre dia, la R. em va titllar "d'hiperactiu". Sincerament, no serà pels escrits que he posat el bloc d'ençà del 13 de febrer. La feina (i altres temes) m'han absorbit durant 2 mesos.


Feina

Resulta ser que ahir, 23 d'abril, va ser Sant Jordi i es veu que, coincidint amb aquesta data s'han de fer activitats relacionades amb el món de les lletres. I com a la ILC ens dediquem a això, doncs som-hi que no ha estat res. El mateix dia 23 no vàrem programar res especial. Però els tres dies anteriors van ser de bojos: dilluns 20 Lectura al Parlament. Dimarts 21 inauguració de l'exposició "Literatures de l'exili. Retorn a Catalunya". I dimecres 22 "Lletres, al camp!". I això només activitats pròpies. Obvio les d'altres entitats del mateix sector amb què, en major o menor mesura, hi estem relacionats.



Algú podrà dir que no és per tant. El problema radica en que el dia de l'activitat és només la punta de l'iceberg. Tota la feina que s'ha fet prèviament porta molt de temps. I més si es volen fer les coses bé. Com crec que les estem fent. I així li vaig dir al meu director fa només uns dies. I coincidim en l'apreciació.


Altres temes


Després m'he deixat embolicar per la C. S. per formar part de la Comissió de Comunicació que ha organitzat la nova Junta de l'APGCC. I per acabar d'arrodonir-ho ens hem dividit en 5 grups de treball: identitat i posicionament, comunicació digital i noves tecnologies, comunicació interna, comunicació externa i continguts. I m'ha tocat ser coordinador d'aquest últim. Sort que serem moderns i només farem una reunió presencial cada dos mesos i la resta de coses les debatrem a través de Google Groups. N'hi ha que ens haurien d'agafar com a model i com a exemple de funcionament.

Per rematar-ho, seguim amb el tema de la Comissió de Seguiment dels pisos del Mas Lluí.